Paviljoen 'Future Food'

Milan, Italy
Ga naar:

Gegevens & uitdagingen

  • Sector: Expo Milaan
  • Afgerond: 7/7/1905

Het 'Future Food' paviljoen heeft een oppervlakte van 2.500m² (met als centraal punt de supermarkt), waar bezoekers met behulp van nieuwe technologieën een transparantere voedselketen kunnen ontdekken.
De supermarkt is een innovatieve omgeving die nieuwe interacties tussen klanten, producten en producenten voortbrengt.
De producten worden weergegeven op grote, interactieve borden en door deze aan te raken kunnen bezoekers meer informatie over de producten verkrijgen.
Het winkelcentrum wordt een ontmoetingsmoment, net zoals op een traditionele markt.
De instrumenten die de digitale wereld ons biedt, worden hier aangewend om hindernissen te doen verdwijnen, het comfort en het gemak voor de bezoeker te verbeteren en, nog belangrijker, om hem toegang te geven tot essentiële informatie die anders verborgen blijft. De "supermarkt van de toekosmt" geeft hierbij geen voorrang aan de technologie, maar aan de mens.

Installatiefase

"Voor sommige wanden en scheidingswanden werd voor het afschermen van de servicezones gevraagd om enkelvoudige, buigzame wanden te voorzien, daarnaast ook Prégyflam platen om een uitstekende brandwerendheid te garanderen, alsook Prégyplac platen voor de EI60 oplossingen.

In de vochtige ruimtes daarentegen werd Pregydro gebruikt voor de natte zijde van de kamer."

Resultaten